nieuw voetbal spel...

Hier kan je gewoon eens met anders managers praten over het spel.
havar
Berichten: 36
Lid geworden op: 04-09-2014 10:36

Bericht door havar » 01-04-2015 16:35

Ik ben op weg naar een Joop Zoetemelk seizoen. Achterstand op nummer 1 in de competitie en in de finale van Beker en Champions League tegen heel veel sterkere tegen standers.
Dat word waarschijnlijk 2-2-2.... ach ook leuk... Begin een stuk moeilijker te worden nu...

Antwoord opde vraag waarom er verschil zit in prijzen van spelers die even oud en sterk zijn...
Dit komt omdat de volgende zaken ook meegenomen zijn in de waarde van de spelers (bij verder zelfde leeftijd en level):
- Hoe snel trained een speler
- Hoe snel word een speler moe
- Hoe snel gaat motiviatie van een speler naar beneden
- En vooral, de gemiddelde vorm van een speler...

Kortom... complexe shit dus... Ben er achter gekomen dat hoog level team niet altijd beste is !!
Heb me suf gekocht aan sterke spelers... maar loop van geen meter (zelfde opstelling, motivatie, aanval/verdedigings instellingen)
Uit frustratie na een verloren beker wedstrijd (leek hopeloos) mijn oude spelers (waren reserve) terug gezet in de goude oude tijden opstelling.
Return wedstrijd de tegenstander volledig gedeclasseerd...
FeyenoordFBC
Berichten: 18
Lid geworden op: 30-11-2013 11:17

Bericht door FeyenoordFBC » 02-04-2015 11:10

Ik sta op dit moment 1e in de competitie met 4 punten voorsprong op de nr 2 en met nog 2 wedstrijden te gaan. De titel kan mij dus bijna niet meer ontlopen. Vanavond sta ik in de finale van de beker, ik hoop dus de dubbel te pakken. In de CL ben ik in de 8e finale al uitgeschakeld vanwege veel blessures die ik toen had.
havar
Berichten: 36
Lid geworden op: 04-09-2014 10:36

Bericht door havar » 03-04-2015 08:52

Nou Gisterene de beker gewonnen, boven alle verwachtingen...

In de competitie ga ik 2de worden, nummer 1 was net iets te sterk voor me dit seizoen.
Helaas moet ik tegen het zelfde team in de finale champions league..

Maar in ieder geval een beker... EN een sloot met geld...

havar
FeyenoordFBC
Berichten: 18
Lid geworden op: 30-11-2013 11:17

Bericht door FeyenoordFBC » 03-04-2015 20:03

De dubbel is binnen!!! Gister de bekerfinale gemakkelijk met 3-1 gewonnen, en vandaag in de competitie 2-0 gewonnen waardoor ik niet meer in te halen ben. Volgend seizoen wil ik natuurlijk weer de competitie winnen, en de CL zou ook wel leuk zijn deze keer. Heb 6 mil op de bank staan, hier moeten wel 4-5 spelers van worden kunnen gehaald.
havar
Berichten: 36
Lid geworden op: 04-09-2014 10:36

Bericht door havar » 04-04-2015 11:35

Nou dat viel nog niet tegen.... 2de in de competitie, dat wist ik al, maar beker EN ook Champions League gewonnen..
Damn.. wel dicht bij de Treble eigenlijk.

Komende seizoen maar weer kijken. 22 mil op de bank, maar goede spelers gaan al snel boven de 5 mil kosten nu...
Zolang je maar beken en league wedstrijden blijft winnen, komt er genoeg geld binnen om tussendoor je team af en toe te versterken...

En op gaan passen met contracten en pensioenen nu.. alhoewel je daar genoeg herinneringen van krijgt..
Freez
Berichten: 16
Lid geworden op: 30-05-2014 18:34

Havar ..???

Bericht door Freez » 22-04-2015 10:01

Lijkt erop dat Havar definitief is overgestapt naar Top eleven, krijg geen reacties meer van hem op aanvragen voor Champs wedstrijden.
Helaas zijn we een top speler kwijt, ik ga ga wat anders plannen voor Champs.
Dus men kan mij uitnodigen voor 3 en 8 mei.

Freez.
----- ★★ Koningsspil 015 ★★ -----
Plaats reactie