nieuw voetbal spel...

Hier kan je gewoon eens met anders managers praten over het spel.
havar
Berichten: 36
Lid geworden op: 04-09-2014 10:36

Bericht door havar » 12-03-2015 15:56

Veel tokens...;)

Fors geinvesteerd kor.. of ?? Je leest wel wat over een crack ....
Hoop dat dat niet waar is...Maar ga hete ook niet proberen... vage sites.. en vind het gewoon niet leuk..

Maar als lvl 22, weet jij iets meer over de prijsverschillen die spelers van zelfde leeftijd en niveau soms hebben ?
Lijkt er soms op dat de "vorm" ook meespeeld in de prijs... Enig inzicht ? kan niks vinden op het T11 forum, maar die is ook zo belachelijk groot !!

havar
kor95
Berichten: 116
Lid geworden op: 14-05-2014 14:17

Bericht door kor95 » 12-03-2015 19:06

[quote="havar"]Veel tokens...;)

Fors geinvesteerd kor.. of ?? Je leest wel wat over een crack ....
Hoop dat dat niet waar is...Maar ga hete ook niet proberen... vage sites.. en vind het gewoon niet leuk..

Maar als lvl 22, weet jij iets meer over de prijsverschillen die spelers van zelfde leeftijd en niveau soms hebben ?
Lijkt er soms op dat de "vorm" ook meespeeld in de prijs... Enig inzicht ? kan niks vinden op het T11 forum, maar die is ook zo belachelijk groot !!

havar[/quote]

Hey Havar,

Nee niks geinvesteerd, ik heb het een tijdje gespeeld en toen weer wat minder en toen weer wat meer en toen weer niet en nu weer wel. Dan krijg je vanzelf dus veel tokens elke dag hé zolang het contract loopt...
Wat bedoel je met een crack?
Wat ik wel weet over de prijs is dat jezelf kan zeggen voor hoeveel die speler minimaal moet worden verkocht en dat dus de ene manager hem op max heeft en de ander niet...
FeyenoordFBC
Berichten: 18
Lid geworden op: 30-11-2013 11:17

Bericht door FeyenoordFBC » 12-03-2015 23:44

Ik ben het seizoen gestart met 8 overwinningen in 8 wedstrijden met een doelsaldo van 35-7, niet heel slecht vind ik zelf ;p
In dit spel weten ze je wel goed te verleiden om tokens te kopen, heb eergister mijn 1e 2 jeugdspelers gekregen waaronder een zeer talentvolle verdediger die meteen bij mij in de basis zou komen te staan. Je moet wel 18 tokens betalen om hem te contracteren, ik ben dus nog een beetje aan het twijfelen om geld te investeren in dit spel.
Ik heb qua rating het beste team van de competitie, dus ik zal weer vol voor de titel gaan (en als ik hem niet pak, dan klopt het spel niet :p).

Ik zal jullie af en toe wel op de hoogte houden van mijn verrichtingen in dit spel.

Succes jullie met de jacht op de bekers ;)
fc abctje
Berichten: 78
Lid geworden op: 12-06-2014 10:52

Bericht door fc abctje » 13-03-2015 17:23

thx boys voor alle info..

ik denk dat ik ook eerdaags ga beginnen met top elven//
kor95
Berichten: 116
Lid geworden op: 14-05-2014 14:17

Bericht door kor95 » 13-03-2015 18:42

[quote="FeyenoordFBC"]Ik ben het seizoen gestart met 8 overwinningen in 8 wedstrijden met een doelsaldo van 35-7, niet heel slecht vind ik zelf ;p
In dit spel weten ze je wel goed te verleiden om tokens te kopen, heb eergister mijn 1e 2 jeugdspelers gekregen waaronder een zeer talentvolle verdediger die meteen bij mij in de basis zou komen te staan. Je moet wel 18 tokens betalen om hem te contracteren, ik ben dus nog een beetje aan het twijfelen om geld te investeren in dit spel.
Ik heb qua rating het beste team van de competitie, dus ik zal weer vol voor de titel gaan (en als ik hem niet pak, dan klopt het spel niet :p).

Ik zal jullie af en toe wel op de hoogte houden van mijn verrichtingen in dit spel.

Succes jullie met de jacht op de bekers ;)[/quote]


Wat ik altijd doe is die slechte pakken en meteen op tm zetten, kan je namelijk meteen weer wat geld voor vangen ;)
En die goede pak ik meestal niet kost te veel tokens zeker in het begin dan heb je al bijna geen tokens, kan je beter op tm vergelijkbare spelers kopen voor minder tokens
havar
Berichten: 36
Lid geworden op: 04-09-2014 10:36

Bericht door havar » 17-03-2015 00:51

Hi Kor...

Dat met de verschillende vraagprijzen bedoel ik niet. Ik bedoel de "waarde" van ogenschijnlijk zelfde niveau speler..

Voorbeeld nu van de TM :
DC 18 Jr 39* waarde tegen de 4 milioen.
DC 18 Jr 38* waarde 2,2 mil...

Scheelt maar 1 ster en toch 2 mil... Heb soms echt het ID dat de vorm meespeelt, of hoe snel dat ie trained.
Voorbeeld... Koopje gehad met een GK, 18 jaar... zou als jonge speler snel moeten groeien... maar komt bijna niks bij. 16% van een hele wedstrijd.
En dat terwijl een andere speler van 20 jaar en 48% bij krijgt...

Zal wel logica achter zitten maar mis ik soms...

Zit nu vrij hoog in de markt (niveau 4 met team van rond de 35*) dus moet ik echt voor de topper gaan om nog te groeien..
Daar kom je soms in bied oorlogen terecht.... Ongeloofelijk das ook een token vreter !! Laats een bied oorlog gevolgd die tot ronde 39 ging !!
Dat zijn 39 tokens... djiezz..

havar
FeyenoordFBC
Berichten: 18
Lid geworden op: 30-11-2013 11:17

Bericht door FeyenoordFBC » 17-03-2015 09:05

[quote="havar"]Hi Kor...

Dat met de verschillende vraagprijzen bedoel ik niet. Ik bedoel de "waarde" van ogenschijnlijk zelfde niveau speler..

Voorbeeld nu van de TM :
DC 18 Jr 39* waarde tegen de 4 milioen.
DC 18 Jr 38* waarde 2,2 mil...

Scheelt maar 1 ster en toch 2 mil... Heb soms echt het ID dat de vorm meespeelt, of hoe snel dat ie trained.
Voorbeeld... Koopje gehad met een GK, 18 jaar... zou als jonge speler snel moeten groeien... maar komt bijna niks bij. 16% van een hele wedstrijd.
En dat terwijl een andere speler van 20 jaar en 48% bij krijgt...

Zal wel logica achter zitten maar mis ik soms...

Zit nu vrij hoog in de markt (niveau 4 met team van rond de 35*) dus moet ik echt voor de topper gaan om nog te groeien..
Daar kom je soms in bied oorlogen terecht.... Ongeloofelijk das ook een token vreter !! Laats een bied oorlog gevolgd die tot ronde 39 ging !!
Dat zijn 39 tokens... djiezz..

havar[/quote]

Sorry dat ik voor kor antwoord ;p

Maar als de waarde van een bepaalde speler hoger is de een andere speler met dezelfde rating, zal die speler sneller groeien. Dus hoe duurder een speler hoe sneller hij zal groeien ;)

Gelukkig kom ik nog niet in zulke lange bied oorlogen, mijn max is ronde 6 volgens mij
kor95
Berichten: 116
Lid geworden op: 14-05-2014 14:17

Bericht door kor95 » 17-03-2015 18:21

[quote="FeyenoordFBC"][quote="havar"]Hi Kor...

Dat met de verschillende vraagprijzen bedoel ik niet. Ik bedoel de "waarde" van ogenschijnlijk zelfde niveau speler..

Voorbeeld nu van de TM :
DC 18 Jr 39* waarde tegen de 4 milioen.
DC 18 Jr 38* waarde 2,2 mil...

Scheelt maar 1 ster en toch 2 mil... Heb soms echt het ID dat de vorm meespeelt, of hoe snel dat ie trained.
Voorbeeld... Koopje gehad met een GK, 18 jaar... zou als jonge speler snel moeten groeien... maar komt bijna niks bij. 16% van een hele wedstrijd.
En dat terwijl een andere speler van 20 jaar en 48% bij krijgt...

Zal wel logica achter zitten maar mis ik soms...

Zit nu vrij hoog in de markt (niveau 4 met team van rond de 35*) dus moet ik echt voor de topper gaan om nog te groeien..
Daar kom je soms in bied oorlogen terecht.... Ongeloofelijk das ook een token vreter !! Laats een bied oorlog gevolgd die tot ronde 39 ging !!
Dat zijn 39 tokens... djiezz..

havar[/quote]

Sorry dat ik voor kor antwoord ;p

Maar als de waarde van een bepaalde speler hoger is de een andere speler met dezelfde rating, zal die speler sneller groeien. Dus hoe duurder een speler hoe sneller hij zal groeien ;)

Gelukkig kom ik nog niet in zulke lange bied oorlogen, mijn max is ronde 6 volgens mij[/quote]

Hee dat is mijn tekst :wink:
Dat groeien is mij nog niet eens opgevallen :D
Ik heb ook wel eens een biedoorlog maar op een gegeven moment moet je slim zijn en niet meer gaan en dan voor een andere vergelijkbare speler gaan die waarschijnlijk minder tokens kost maar dus ook minder geld!
martijn
Berichten: 134
Lid geworden op: 28-11-2013 13:17

Bericht door martijn » 17-03-2015 21:27

fc balophetdak13 speelt ook al enige tijd top eleven overigens :-)
ben managersniveau 6.

steek er niet veel tijd in maar kijk dagelijks wel even 1 x
havar
Berichten: 36
Lid geworden op: 04-09-2014 10:36

Bericht door havar » 25-03-2015 11:19

En zo hebben we langzaam een aardig FBC subgroepje in TopEleven.

Jammer dat je niet kunt zoeken op team-naam om elkaar te vinden en een vriendengroep te maken. (of ik heb het nog niet gevonden)
Je kunt elkaar best helpen, door sturen van cadeaus, bijwonen van elkaars wedstrijden (extra balbezit bonus..)

Kan alleen via Facebook, en dan moet je geloof ik ook nog op dezelfde server zitten...
Maar ALS je dan vrienden bent, dan zal het spel ook proberen je in dezelfde poule te zetten...

Ik heb inmiddels een "vriendengroep"van over de hele wereld, chinees, braziliaan.... en ZELFS een Duitser (lol)
En elke dag sturen we elkaar boosters en vaardigheids punten... tikt best aan !! Dus best interessant !!

Havar

Ik kan inmiddels fluiten naar het kampioensschap. Zit toevallig (?) in dezelfde poule als mijn CL tegenstander.
En die is NET iets sterker... maar ach maakt het wel spannend, vorig seizoen was ik te sterk, is ook saai...
Plaats reactie