toernooi blijft staan

BonkY
Berichten: 178
Lid geworden op: 28-11-2013 12:52

Re: spijtig geval

Bericht door BonkY » 30-12-2014 18:59

[quote="joranl"]Heb net een lopend toernooi ontdekt van fc justin. Ik weet wel dat er een bug is, maar dit vond ik wat jammer om te zien (1 mil voor iedereen, 25 mil voor de winnaar) toernooi voor spelers in 4e en 3e klasse...

dat wil zeggen dat hij 50 mil per dag op zijn rekening zal krijgen na het toernooi...[/quote]

Das geinig zeg.
Ben dan wel gestopt maar als dat zo werkt hoe jij dat verteld, lijkt me het wel leuk om nog even een laatste toernooitje te doen :p
Alleen 4de klassers en hoofdprijs van 3,2 miljard.
Dat betekend dus dat ik over een maand ruim 100 miljard op mn rekening heb.

Dit is natuurlijk wel een grote ramp voor FBC. Ik had niet door dat prijzengeld ook nog eens elke dag uitgekeerd werd :?
joranl
Berichten: 40
Lid geworden op: 05-06-2014 22:18

Re: spijtig geval

Bericht door joranl » 30-12-2014 19:05

[quote="BonkY"][quote="joranl"]Heb net een lopend toernooi ontdekt van fc justin. Ik weet wel dat er een bug is, maar dit vond ik wat jammer om te zien (1 mil voor iedereen, 25 mil voor de winnaar) toernooi voor spelers in 4e en 3e klasse...

dat wil zeggen dat hij 50 mil per dag op zijn rekening zal krijgen na het toernooi...[/quote]

Das geinig zeg.
Ben dan wel gestopt maar als dat zo werkt hoe jij dat verteld, lijkt me het wel leuk om nog even een laatste toernooitje te doen :p
Alleen 4de klassers en hoofdprijs van 3,2 miljard.
Dat betekend dus dat ik over een maand ruim 100 miljard op mn rekening heb.

Dit is natuurlijk wel een grote ramp voor FBC. Ik had niet door dat prijzengeld ook nog eens elke dag uitgekeerd werd :?[/quote]

Het is inderdaad wel leuk om zo makkelijk aan veel geld te raken, maar erg eerlijk is het niet hé...
ik was voor de bug op 2 toernooien ingeschreven en dat prijzengeld levert mij elke dag 1.3 mil op. Ik vermoed dus dat het bij al de andere spelers ook wel zo zal zijn
BonkY
Berichten: 178
Lid geworden op: 28-11-2013 12:52

Re: spijtig geval

Bericht door BonkY » 30-12-2014 19:06

[quote="joranl"][quote="BonkY"][quote="joranl"]Heb net een lopend toernooi ontdekt van fc justin. Ik weet wel dat er een bug is, maar dit vond ik wat jammer om te zien (1 mil voor iedereen, 25 mil voor de winnaar) toernooi voor spelers in 4e en 3e klasse...

dat wil zeggen dat hij 50 mil per dag op zijn rekening zal krijgen na het toernooi...[/quote]

Das geinig zeg.
Ben dan wel gestopt maar als dat zo werkt hoe jij dat verteld, lijkt me het wel leuk om nog even een laatste toernooitje te doen :p
Alleen 4de klassers en hoofdprijs van 3,2 miljard.
Dat betekend dus dat ik over een maand ruim 100 miljard op mn rekening heb.

Dit is natuurlijk wel een grote ramp voor FBC. Ik had niet door dat prijzengeld ook nog eens elke dag uitgekeerd werd :?[/quote]

Het is inderdaad wel leuk om zo makkelijk aan veel geld te raken, maar erg eerlijk is het niet hé...
ik was voor de bug op 2 toernooien ingeschreven en dat prijzengeld levert mij elke dag 1.3 mil op. Ik vermoed dus dat het bij al de andere spelers ook wel zo zal zijn[/quote]

Eerlijk is het zeker niet, maar ga je ervan uit dat niemand er misbruik van gaat maken?
Het voorbeeld wat je gaf, bewijst al dat er bewust misbruik gemaakt wordt van deze bug.
joranl
Berichten: 40
Lid geworden op: 05-06-2014 22:18

Re: spijtig geval

Bericht door joranl » 30-12-2014 19:11

[quote="BonkY"][quote="joranl"][quote="BonkY"][quote="joranl"]Heb net een lopend toernooi ontdekt van fc justin. Ik weet wel dat er een bug is, maar dit vond ik wat jammer om te zien (1 mil voor iedereen, 25 mil voor de winnaar) toernooi voor spelers in 4e en 3e klasse...

dat wil zeggen dat hij 50 mil per dag op zijn rekening zal krijgen na het toernooi...[/quote]

Das geinig zeg.
Ben dan wel gestopt maar als dat zo werkt hoe jij dat verteld, lijkt me het wel leuk om nog even een laatste toernooitje te doen :p
Alleen 4de klassers en hoofdprijs van 3,2 miljard.
Dat betekend dus dat ik over een maand ruim 100 miljard op mn rekening heb.

Dit is natuurlijk wel een grote ramp voor FBC. Ik had niet door dat prijzengeld ook nog eens elke dag uitgekeerd werd :?[/quote]

Het is inderdaad wel leuk om zo makkelijk aan veel geld te raken, maar erg eerlijk is het niet hé...
ik was voor de bug op 2 toernooien ingeschreven en dat prijzengeld levert mij elke dag 1.3 mil op. Ik vermoed dus dat het bij al de andere spelers ook wel zo zal zijn[/quote]

Eerlijk is het zeker niet, maar ga je ervan uit dat niemand er misbruik van gaat maken?
Het voorbeeld wat je gaf, bewijst al dat er bewust misbruik gemaakt wordt van deze bug.[/quote]


Ik had het inderdaad wel een beetje verwacht. Ik heb ook gedacht om op die manier makkelijk geld te verdienen, maar mijn geweten laat dat niet toe :p
Ik vind het vooral spijtig dat er niets aan gedaan kan worden, want als hij spelers koopt op de transfermarkt (met veel geld) kan je hem moeilijk tegenhouden ofzo... Je kan niet verwachten dat de verkopers een 'superbod' afslaan
BonkY
Berichten: 178
Lid geworden op: 28-11-2013 12:52

Re: spijtig geval

Bericht door BonkY » 30-12-2014 19:15

[quote="joranl"][quote="BonkY"][quote="joranl"][quote="BonkY"][quote="joranl"]Heb net een lopend toernooi ontdekt van fc justin. Ik weet wel dat er een bug is, maar dit vond ik wat jammer om te zien (1 mil voor iedereen, 25 mil voor de winnaar) toernooi voor spelers in 4e en 3e klasse...

dat wil zeggen dat hij 50 mil per dag op zijn rekening zal krijgen na het toernooi...[/quote]

Das geinig zeg.
Ben dan wel gestopt maar als dat zo werkt hoe jij dat verteld, lijkt me het wel leuk om nog even een laatste toernooitje te doen :p
Alleen 4de klassers en hoofdprijs van 3,2 miljard.
Dat betekend dus dat ik over een maand ruim 100 miljard op mn rekening heb.

Dit is natuurlijk wel een grote ramp voor FBC. Ik had niet door dat prijzengeld ook nog eens elke dag uitgekeerd werd :?[/quote]

Het is inderdaad wel leuk om zo makkelijk aan veel geld te raken, maar erg eerlijk is het niet hé...
ik was voor de bug op 2 toernooien ingeschreven en dat prijzengeld levert mij elke dag 1.3 mil op. Ik vermoed dus dat het bij al de andere spelers ook wel zo zal zijn[/quote]

Eerlijk is het zeker niet, maar ga je ervan uit dat niemand er misbruik van gaat maken?
Het voorbeeld wat je gaf, bewijst al dat er bewust misbruik gemaakt wordt van deze bug.[/quote]


Ik had het inderdaad wel een beetje verwacht. Ik heb ook gedacht om op die manier makkelijk geld te verdienen, maar mijn geweten laat dat niet toe :p
Ik vind het vooral spijtig dat er niets aan gedaan kan worden, want als hij spelers koopt op de transfermarkt (met veel geld) kan je hem moeilijk tegenhouden ofzo... Je kan niet verwachten dat de verkopers een 'superbod' afslaan[/quote]

Het is helaas niet anders.
Zal niet de eerste zijn en ook zeker niet de laatste zijn die misbruik maakt van de situatie.
Ik hoop voor jullie dat mediatainment zich op dit vlak nog op zeer korte termijn nuttig kan maken
martijn
Berichten: 134
Lid geworden op: 28-11-2013 13:17

Bericht door martijn » 31-12-2014 18:23

ik gaf toch al aan dat dit het einde van het spel zou worden !!

En natuurlijk wordt er misbruik van gemaakt !!

Dat doet iedereen al jaren in dit spel, en iedereen op zijn eigen manier !!

Bijna niemand is / was schoon hier!

Mijn toernooi start morgen :-)

Whahahahaha
BonkY
Berichten: 178
Lid geworden op: 28-11-2013 12:52

Bericht door BonkY » 31-12-2014 19:16

[quote="martijn"]ik gaf toch al aan dat dit het einde van het spel zou worden !!

En natuurlijk wordt er misbruik van gemaakt !!

Dat doet iedereen al jaren in dit spel, en iedereen op zijn eigen manier !!

Bijna niemand is / was schoon hier!

Mijn toernooi start morgen :-)

Whahahahaha[/quote]

Je bent niet de enige hoor :P :P :P :P :P
Staan al meerdere toernooien klaar van verschillende teams met een hoofdprijs die variëren tussen 25 en 850 miljoen.

Helaas is dit volgens mij ook de doodslag voor het spel.
Jammer, heel erg jammer.

Ik hoop van ganser harte dat dit voor jullie nog goed gaat komen.
martijn
Berichten: 134
Lid geworden op: 28-11-2013 13:17

Bericht door martijn » 31-12-2014 19:22

[quote="BonkY"][quote="martijn"]ik gaf toch al aan dat dit het einde van het spel zou worden !!

En natuurlijk wordt er misbruik van gemaakt !!

Dat doet iedereen al jaren in dit spel, en iedereen op zijn eigen manier !!

Bijna niemand is / was schoon hier!

Mijn toernooi start morgen :-)

Whahahahaha[/quote]

Je bent niet de enige hoor :P :P :P :P :P
Staan al meerdere toernooien klaar van verschillende teams met een hoofdprijs die variëren tussen 25 en 850 miljoen.




Helaas is dit volgens mij ook de doodslag voor het spel.
Jammer, heel erg jammer.

Ik hoop van ganser harte dat dit voor jullie nog goed gaat komen.[/quote]

Dit is dus ook de reden dat ik ga stoppen over een maandje
holtie
Berichten: 169
Lid geworden op: 14-05-2014 13:42

Bericht door holtie » 01-01-2015 08:42

Toernooien blijven bij mij ook staan, echter krijg ik negen prijzengeld uitgekeerd.

Als dit bij iedereen get geval is, dan valt alleen de toernooi optie weg.
Wat erg jammer is, zeker voor de EL en CL bekers Ed.

Ik blijf maar hopen dat er nog door DE een keer een update wordt door gevoerd...

Groeten holtie
martijn
Berichten: 134
Lid geworden op: 28-11-2013 13:17

Bericht door martijn » 01-01-2015 15:05

[quote="holtie"]Toernooien blijven bij mij ook staan, echter krijg ik negen prijzengeld uitgekeerd.

Als dit bij iedereen get geval is, dan valt alleen de toernooi optie weg.
Wat erg jammer is, zeker voor de EL en CL bekers Ed.

Ik blijf maar hopen dat er nog door DE een keer een update wordt door gevoerd...

Groeten holtie[/quote]

hoezo valt alleen die optie weg ??

Je krijgt zoveel geld dat je alles kan kopen en doen en laten wat je wilt...das leuk...nee dus.
Plaats reactie