toernooi blijft staan

kor95
Berichten: 116
Lid geworden op: 14-05-2014 14:17

Bericht door kor95 » 01-01-2015 15:16

[quote="martijn"][quote="holtie"]Toernooien blijven bij mij ook staan, echter krijg ik negen prijzengeld uitgekeerd.

Als dit bij iedereen get geval is, dan valt alleen de toernooi optie weg.
Wat erg jammer is, zeker voor de EL en CL bekers Ed.

Ik blijf maar hopen dat er nog door DE een keer een update wordt door gevoerd...

Groeten holtie[/quote]

hoezo valt alleen die optie weg ??

Je krijgt zoveel geld dat je alles kan kopen en doen en laten wat je wilt...das leuk...nee dus.[/quote]

Je kan geen toernooi organiseren als er nog een toernooi van je staat bij lopende toernooien. dus ze steeds minder mensen kunnen een toernooi organiseren..
holtie
Berichten: 169
Lid geworden op: 14-05-2014 13:42

Bericht door holtie » 01-01-2015 17:23

[quote="kor95"][quote="martijn"][quote="holtie"]Toernooien blijven bij mij ook staan, echter krijg ik negen prijzengeld uitgekeerd.

Als dit bij iedereen get geval is, dan valt alleen de toernooi optie weg.
Wat erg jammer is, zeker voor de EL en CL bekers Ed.

Ik blijf maar hopen dat er nog door DE een keer een update wordt door gevoerd...

Groeten holtie[/quote]

hoezo valt alleen die optie weg ??

Je krijgt zoveel geld dat je alles kan kopen en doen en laten wat je wilt...das leuk...nee dus.[/quote]

Je kan geen toernooi organiseren als er nog een toernooi van je staat bij lopende toernooien. dus ze steeds minder mensen kunnen een toernooi organiseren..[/quote]


Ik krijg geen prijzengeld uitgekeerd. Dus succes met jouw toernooi Martijn, waar je 250 miljoen gaat winnen. Als jij daadwerkelijk het geld elke dag krijgt, kan je idd alles kopen. Maar ik vraag me af of dit echt gaat gebeuren. Ik hoor het vast wel van je. Als het echt zo is heb jij idd gelijk en is het spel niets meer waard... Helaas.
05DS
Berichten: 107
Lid geworden op: 21-05-2014 21:23

Bericht door 05DS » 01-01-2015 17:53

[quote="holtie"][quote="kor95"][quote="martijn"][quote="holtie"]Toernooien blijven bij mij ook staan, echter krijg ik negen prijzengeld uitgekeerd.

Als dit bij iedereen get geval is, dan valt alleen de toernooi optie weg.
Wat erg jammer is, zeker voor de EL en CL bekers Ed.

Ik blijf maar hopen dat er nog door DE een keer een update wordt door gevoerd...

Groeten holtie[/quote]

hoezo valt alleen die optie weg ??

Je krijgt zoveel geld dat je alles kan kopen en doen en laten wat je wilt...das leuk...nee dus.[/quote]

Je kan geen toernooi organiseren als er nog een toernooi van je staat bij lopende toernooien. dus ze steeds minder mensen kunnen een toernooi organiseren..[/quote]


Ik krijg geen prijzengeld uitgekeerd. Dus succes met jouw toernooi Martijn, waar je 250 miljoen gaat winnen. Als jij daadwerkelijk het geld elke dag krijgt, kan je idd alles kopen. Maar ik vraag me af of dit echt gaat gebeuren. Ik hoor het vast wel van je. Als het echt zo is heb jij idd gelijk en is het spel niets meer waard... Helaas.[/quote]

Ik weet wel zeker dat Martijn dan elke dag 250 miljoen krijgt. Ik krijg elke dag nu 1,2 miljoen van twee toernooien. Daarnaast komt jouw toernooi er straks nog overheen. Dit stond echter allemaal al ingeplant voordat de bug er was.
martijn
Berichten: 134
Lid geworden op: 28-11-2013 13:17

Bericht door martijn » 01-01-2015 22:20

Ik hoop dat ik het eigenlijk niet krijg !!

En ik kan jullie melden dat fc justin die 25 mln niet krijgt elke dag !! mijn zoon is ze geld kwijt.
hij krijgt wel geld van 3 eerdere toernooien waar hij aan mee deed, 1,5 mln per dag, maar die 25 krijgt hij dus niet !
sterker nog hij heeft helemaal zijn 1e prijs niet uitgekeerd gehad.

hij had net als ik een mix toernooi gedaan, bij deze werkt het dus misschien wel niet :-)

De kans is dus groot dat ik die 250 mln verlies :-)
holtie
Berichten: 169
Lid geworden op: 14-05-2014 13:42

Bericht door holtie » 01-01-2015 22:31

Ik heb nu ook al 2 toernooien die zijn blijven staan, dus ik ben benieuwd hoe het met mijn eigen toernooi straks gaat... ik laat het jullie weten

Ik ben wel benieuwd welke spekers er elke dag veel geld binnen harken. Ik had mijn credit toernooi al voor de bug ingepland, die is nu bezig...
05DS
Berichten: 107
Lid geworden op: 21-05-2014 21:23

Bericht door 05DS » 05-01-2015 21:19

[quote="martijn"]Ik hoop dat ik het eigenlijk niet krijg !!

En ik kan jullie melden dat fc justin die 25 mln niet krijgt elke dag !! mijn zoon is ze geld kwijt.
hij krijgt wel geld van 3 eerdere toernooien waar hij aan mee deed, 1,5 mln per dag, maar die 25 krijgt hij dus niet !
sterker nog hij heeft helemaal zijn 1e prijs niet uitgekeerd gehad.

hij had net als ik een mix toernooi gedaan, bij deze werkt het dus misschien wel niet :-)

De kans is dus groot dat ik die 250 mln verlies :-)[/quote]

En? Krijg je je geld nog? Zie dat BonkY ook een leuke toernooi heeft aangemaakt. 2 miljard voor de winnaar. Niet normaal meer haha :p
martijn
Berichten: 134
Lid geworden op: 28-11-2013 13:17

Bericht door martijn » 05-01-2015 21:46

[quote="05DS"][quote="martijn"]Ik hoop dat ik het eigenlijk niet krijg !!

En ik kan jullie melden dat fc justin die 25 mln niet krijgt elke dag !! mijn zoon is ze geld kwijt.
hij krijgt wel geld van 3 eerdere toernooien waar hij aan mee deed, 1,5 mln per dag, maar die 25 krijgt hij dus niet !
sterker nog hij heeft helemaal zijn 1e prijs niet uitgekeerd gehad.

hij had net als ik een mix toernooi gedaan, bij deze werkt het dus misschien wel niet :-)

De kans is dus groot dat ik die 250 mln verlies :-)[/quote]

En? Krijg je je geld nog? Zie dat BonkY ook een leuke toernooi heeft aangemaakt. 2 miljard voor de winnaar. Niet normaal meer haha :p[/quote]


gezien het feit dat hij ko heeft gekozen twijfel ik of hij het krijgt.
Ik heb niks gehad met me mix toernooi zelfs niet eenmalig me geld terug, ik ben er dus gewoon 250 mln aan kwijt geraakt.

wat mij wel verbaasd is het feit dat het een gesloten toernooi is met allemaal teams met lage selectie waarde /gestopte teams die zijn opgericht op 09-02-2014 en 10-02-2014.
dit brengt mij ernstig aan het twijfelen ...hoe komt bonky aan al deze teams ? wat heeft hij er in het verleden mee gedaan ??
Want gestopte teams schijven zich niet in !!

Ik denk dat dit jou naam heel erg veel schade aandoet bonky !!!
holtie
Berichten: 169
Lid geworden op: 14-05-2014 13:42

Bericht door holtie » 05-01-2015 22:54

Nog 3 dagen dan weet ik of ik elke dag 5 miljoen krijg. Hetzelfde geldt dan voor fcu, power , maddogs enog een aantal spelers. Ik hoop eigenlijk dat dit niet het geval is.

Als het zo is, wat jij hierboven omschrijft dan vraag ik mij ook af hoe deze teams erbij komen, maar zou natuurlijk toeval kunnen zijn.

Groeten

Edit: 6X OPGERICHT OP 09-02-2014 IS WEL HEEEEL TOEVALLIG, maar dat hoeft niet perse door bonky te komen, echter wel raar
BonkY
Berichten: 178
Lid geworden op: 28-11-2013 12:52

Bericht door BonkY » 06-01-2015 15:36

[quote="martijn"][quote="05DS"][quote="martijn"]Ik hoop dat ik het eigenlijk niet krijg !!

En ik kan jullie melden dat fc justin die 25 mln niet krijgt elke dag !! mijn zoon is ze geld kwijt.
hij krijgt wel geld van 3 eerdere toernooien waar hij aan mee deed, 1,5 mln per dag, maar die 25 krijgt hij dus niet !
sterker nog hij heeft helemaal zijn 1e prijs niet uitgekeerd gehad.

hij had net als ik een mix toernooi gedaan, bij deze werkt het dus misschien wel niet :-)

De kans is dus groot dat ik die 250 mln verlies :-)[/quote]

En? Krijg je je geld nog? Zie dat BonkY ook een leuke toernooi heeft aangemaakt. 2 miljard voor de winnaar. Niet normaal meer haha :p[/quote]


gezien het feit dat hij ko heeft gekozen twijfel ik of hij het krijgt.
Ik heb niks gehad met me mix toernooi zelfs niet eenmalig me geld terug, ik ben er dus gewoon 250 mln aan kwijt geraakt.

wat mij wel verbaasd is het feit dat het een gesloten toernooi is met allemaal teams met lage selectie waarde /gestopte teams die zijn opgericht op 09-02-2014 en 10-02-2014.
dit brengt mij ernstig aan het twijfelen ...hoe komt bonky aan al deze teams ? wat heeft hij er in het verleden mee gedaan ??
Want gestopte teams schijven zich niet in !!

Ik denk dat dit jou naam heel erg veel schade aandoet bonky !!![/quote]

Dit zijn teams die meegedaan hebben aan het WK (aangemaakt door jpwesting en mijzelf in de tijd, zodat dit toernooi voor jullie gewoon door kon gaan zonder vrij lotingen.
Verder is er nooit iets mee gedaan.
Je kan me ook gewoon iets vragen hoor, zonder meteen beschuldigingen te gaan uiten.
Ik kan ook van alles over jou gaan roepen en daarmee jou hele reputatie beschadigen, maar doe dat toch ook niet?

Ben wel benieuwd wat er gebeurd, vandaar dat ik dit toernooi er eens even ingegooid heb.
Zou er ook niet van wakker liggen als het geld verdwijnt, want was toch niet van plan ooit eens opnieuw te beginnen.
Heb anders nog wel een miljardje achter de hand :P
holtie
Berichten: 169
Lid geworden op: 14-05-2014 13:42

Bericht door holtie » 07-01-2015 13:57

Bij mijn toernooi wordt het prijzengeld wel uitgekeerd, in ieder geval 1x, vandaag eindigde het toernooi en het prijzengeld werd uitgekeerd. Nu afwachten wat er morgen gebeurd.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groeten holtie
Plaats reactie