2 vragen

Loop je ergens vast, of wil je gewoon iets weten, dan is dit de plek om je vraag te stellen.
Plaats reactie
Corniche
Berichten: 3
Lid geworden op: 09-04-2015 23:04

2 vragen

Bericht door Corniche » 13-04-2015 13:45

1. Ik ben nog steeds niet ingedeeld (ondertussen bijna een week) is dat normaal? Leeft dit spel uberhaupt nog?

2. Ik moest een cafetaria bouwen, maar ben daar nu niks mee. Ik kan ze wel verpanden staat er, maar wat houdt dat in?
fc abctje
Berichten: 78
Lid geworden op: 12-06-2014 10:52

Re: 2 vragen

Bericht door fc abctje » 15-04-2015 17:31

[quote="Corniche"]1. Ik ben nog steeds niet ingedeeld (ondertussen bijna een week) is dat normaal? Leeft dit spel uberhaupt nog?

2. Ik moest een cafetaria bouwen, maar ben daar nu niks mee. Ik kan ze wel verpanden staat er, maar wat houdt dat in?[/quote]

wat betreft vraag 1: dat kan zo nu en dan langer dan een week duren, ik heb eens 24 dagen moeten wachten op indeling.

wat beteft vraag 2: als je ze verpand dan krijg je geld er voor gestort op je rekening maar ben je ze wel kwijt, kan ze later dan weer opnieuw bouwen.

veel suc6 met het spel als je vragen hebt gewoon stellen...
Corniche
Berichten: 3
Lid geworden op: 09-04-2015 23:04

Bericht door Corniche » 16-04-2015 09:38

oke :) gewoon laten staan dus :)

verder: ik moet wachten voor ik nieuwe dingen kan uitbreiden aan mijn stadion tot dat level 1 is, hoe krijg je dat zover?

al bedankt voor het antwoord en ik wacht dan wel even verder (wel een beetje frustrerend....)
Plaats reactie