Beschuldigingen

Hier kan je gewoon eens met anders managers praten over het spel.
Plaats reactie
BonkY
Berichten: 178
Lid geworden op: 28-11-2013 12:52

Beschuldigingen

Bericht door BonkY » 17-08-2014 13:01

Ik kreeg vandaag deze pm van fc leeuwendreams.
Laast hadden wij ook een credit toernooi
Laatste wedstrijd bonky -toppie

Bij gelijk spel of verlies zou jij 3de worden
Bij winst 1
En wat denk je toppie laat het lopen

Wat ik niet snap dat jij van eerlijkheid hou
Vervolgens haald toppie uit dat veel ploegen vals spelen
Snap jij het,

Kijk ik zeg het eerlijk tegen jou,
Veel ploegen doen het achter je rug
Ik niet want ik haat valsspelen
En ik ben teleurgesteld in jou
Had je erg hoog staan als team , ik dacht zie je die gast is erg goed en erg knap ,
Maar niet op een eerlijk manier

Jammer dat nu ik stop opeens beschuldig ga worden van valsspelen.
Ik kreeg gister ook al een beschuldiging dat ik mezelf altijd makkelijk loot voor het wk en de cups.
Meneer leeuwendreams was een tijdje geleden ook al gefrustreerd dat ik zijn biedingen op mijn spelers niet meteen accepteerde. Ook toen kreeg ik al vanalles naar mijn hoofd geslingerd.
Hij snapte helaas niet dat als ik meteen zou accepteren dat ik een veel hoger bod wilde hebben dan het bod dat op dat moment stond. Achteraf ging het bod niet heel erg veel hoger en die accepteerde ik. Dit was immers de hoogste bieder. Meneer leeuwendreams wilde niet meer meebieden en achteraf kreeg ik het verwijt dat ik hem probeerde op te lichten.

Jammer dat ik dit nu naar mijn hoofd geslingerd krijg.
kor95
Berichten: 116
Lid geworden op: 14-05-2014 14:17

Bericht door kor95 » 17-08-2014 14:06

Over dat toernooi moet hij denk ik toch echt bij sctoppie zijn want jij kan er niks aan doen wat een tegenstander doet.
Over de transfers. Het lijkt mij logisch dat je niet een aanbieding accepteerd aangezien iedereen toch het hoogst haalbare voor zijn of haar speler.
Over de loting ben ik heel eerlijk, bonky loot echt niet het makkelijkst voor zich zelf. Iedereen heeft idd wel eens een makkelijke loting maar als jij in de kwartfinale staat zijn er geen makkelijke tegenstanders meer.
Dus ik vind alles wel eem beetje overdreven van leeuwendreams.
En dat het nu pas wordt geuit als bekend wordt dat jij stopt is ook wel aardig wat mosterd na de maaltijd.
Dit is mijn uitspraak en hier moet u het meedoen ;)
SCToppie
Berichten: 97
Lid geworden op: 28-11-2013 13:24

Bericht door SCToppie » 17-08-2014 15:15

Laatste credit toernooi dat ik speelde waren de prijzen allemaal hetzelfde dus mocht ik dat laten lopen heeft dat verder geen invloed, en geloof me ik zou er alles aan doen om bonky te verslaan dus dit lijkt me stug. Ik heb zelf besloten om geen beschuldigingen meer te uiten omdat het toch niks helpt achteraf en je krijgt er veel onnodig gezeik mee.
Leeuwendreams wees blij dat bonky dit organiseert want dan is er nog iets te beleven in fbc, dit soort zaken bevestigd bij mij weer waarom ik zo blij ben dat ik ermee stop.
Pannenkoek
Berichten: 1
Lid geworden op: 17-08-2014 16:11

Bericht door Pannenkoek » 17-08-2014 16:17

Dan hoop ik niet dat je expressie gaat winnen de 18 en 19 de tegen hem gheghegeh 8)

Verder beetje triest als ik het zo lees zeker als het toernooi met credits dezelfde prijzen hanteert.
Dit spel gaat langzamerhand naar de klote door dit soort uitlatingen.

misschien is het wel jaloezie, je zult het niet weten.

Ik wens jou in ieder geval het beste toe Bonky met je verdere carrière in COC :lol:

Greetings mister Pannenkoek BWE
Jari
Berichten: 32
Lid geworden op: 03-06-2014 18:41

Bericht door Jari » 17-08-2014 17:31

[quote="Pannenkoek"]

Dit spel gaat langzamerhand naar de klote door dit soort uitlatingen.
[/quote]

Dit spel gaat niet naar de klote door dit soort uitlatingen, maar doordat niemand bij ME om FBC geeft.
Black hero
Moderator
Berichten: 59
Lid geworden op: 29-11-2013 08:07

Bericht door Black hero » 19-08-2014 07:54

jammer dat dit gebeurd net bij iemand die zich 100% heeft ingezet voor FBC
Ik geloof hier totaal niks van en daarvoor durf ik mijn hand in het vuur steken.
Mensen, tis niet omdat DE niks meer van FBC NL aantrekt dat we dit spel dat wij allemaal al jaren spelen moeten laten verkommeren.
Laten wij zolang dat het mogelijk is samen er nog een leuke tijd van maken en niet beginnen iedereen af te schieten of valselijk te beschuldigen.
Plaats reactie