Forum moderator

Hier kan je gewoon eens met anders managers praten over het spel.
Raoul51099
Moderator
Berichten: 31
Lid geworden op: 05-07-2014 12:08

Bericht door Raoul51099 » 07-09-2014 21:33

Heel het forum is kleiner geworden, zijn zo te zien veel dingen verwijderd.
BonkY
Berichten: 178
Lid geworden op: 28-11-2013 12:52

Bericht door BonkY » 07-09-2014 21:42

[quote="Raoul51099"]Heel het forum is kleiner geworden, zijn zo te zien veel dingen verwijderd.[/quote]

Ik heb zojuist zelf de uefa cup verwijderd en ook de groepsfase van het FBC WK.
Al het anderen was hiervoor al verdwenen, vandaar dat ik het vroeg.
Lijkt wel of iemand topics heeft opgeruimd waar een bepaalde tijd niets in is gepost.
In plaats van ze in het archief te plaatsen, zijn ze volledig verwijderd.
Jammer.....
SCToppie
Berichten: 97
Lid geworden op: 28-11-2013 13:24

Bericht door SCToppie » 08-09-2014 00:25

Is gewoon erg onoverzichtelijk nu geworden, ook de cups, ik wil me er niet teveel mee bemoeien maar zou het niet slimmer zijn om de inschrijvingen etc per maand te doen ipv alles in 1 topic, wordt zo chaos.
Sjaak
Berichten: 267
Lid geworden op: 15-12-2013 12:03

Bericht door Sjaak » 08-09-2014 06:44

[quote="SCToppie"]Is gewoon erg onoverzichtelijk nu geworden, ook de cups, ik wil me er niet teveel mee bemoeien maar zou het niet slimmer zijn om de inschrijvingen etc per maand te doen ipv alles in 1 topic, wordt zo chaos.[/quote]


Hoi Toppie, Noord en BonkY,


Graag wil ik jullie vertellen dat er geweldig werk op FBC door jullie is verricht. Zeker wat betreft de FBC CUPS. Ik zit in de " nieuwe organisatie " en ga dit met plezier invullen. Mijn deel is DUEL & MOJO en als het kan wil ik daar met [b]VASTE TEAMS[/b] gaan werken dus de [b]INSCHRIJVING[/b] gaat voor het [b]HELE JAAR[/b] tellen. Voorlopig staat het weer opstarten voorop, zodat de [b][i]FBC CUPS[/i][/b] weer gaat draaien. 2015 zal dus het jaar worden dat alles weer soepeltjes zal moeten gaan verlopen.

Jari heeft CHAMPS voor z'n rekening genomen en hoever die daarmee is dat is mij niet bekend. Maar wat ik er van weet is dat hij er mee bezig is.

In november start in ieder geval DUEL op, dat is rond. MOJO verloopt tot nog toe moeizaam, maar ik heb goede hoop dat die ook in november zal starten.


Zoals je dus ziet verloopt alles moeizaam, ook jullie hadden daar de laatste maanden last van toch?

Kortom: Geef ons de tijd om het weer de FBC CUPS te laten worden die het ooit was.


Zit niet in de war want ook met CHAMPS gaan we in november van start.


De SUPER CUP 2014 is al compleet, het speelschema is bij iedereen bekend

De FBC - BEKER inschrijving verloopt ook goed ( is bijna vol )

De Europa Cup 1 is ook compleet ( 12 deelnemers ) en ook daar is het speelschema al bekend



[b][color=green][size=18]Al met al toch een mooi resultaat in deze korte tijd dat we bezig zijn.[/size][/color][/b]




Groet en dank: Sjaak, FBC CUPS Organisator
FBC CUPS, Super Cup, Europa Cup 1 en FBC - BEKER Organisator.
Magic
Berichten: 127
Lid geworden op: 10-05-2014 17:49

Bericht door Magic » 08-09-2014 20:35

[quote="Sjaak"][quote="SCToppie"]Is gewoon erg onoverzichtelijk nu geworden, ook de cups, ik wil me er niet teveel mee bemoeien maar zou het niet slimmer zijn om de inschrijvingen etc per maand te doen ipv alles in 1 topic, wordt zo chaos.[/quote]


Hoi Toppie, Noord en BonkY,


Graag wil ik jullie vertellen dat er geweldig werk op FBC door jullie is verricht. Zeker wat betreft de FBC CUPS. Ik zit in de " nieuwe organisatie " en ga dit met plezier invullen. Mijn deel is DUEL & MOJO en als het kan wil ik daar met [b]VASTE TEAMS[/b] gaan werken dus de [b]INSCHRIJVING[/b] gaat voor het [b]HELE JAAR[/b] tellen. Voorlopig staat het weer opstarten voorop, zodat de [b][i]FBC CUPS[/i][/b] weer gaat draaien. 2015 zal dus het jaar worden dat alles weer soepeltjes zal moeten gaan verlopen.

Jari heeft CHAMPS voor z'n rekening genomen en hoever die daarmee is dat is mij niet bekend. Maar wat ik er van weet is dat hij er mee bezig is.

In november start in ieder geval DUEL op, dat is rond. MOJO verloopt tot nog toe moeizaam, maar ik heb goede hoop dat die ook in november zal starten.


Zoals je dus ziet verloopt alles moeizaam, ook jullie hadden daar de laatste maanden last van toch?

Kortom: Geef ons de tijd om het weer de FBC CUPS te laten worden die het ooit was.


Zit niet in de war want ook met CHAMPS gaan we in november van start.


De SUPER CUP 2014 is al compleet, het speelschema is bij iedereen bekend

De FBC - BEKER inschrijving verloopt ook goed ( is bijna vol )

De Europa Cup 1 is ook compleet ( 12 deelnemers ) en ook daar is het speelschema al bekend



[b][color=green][size=18]Al met al toch een mooi resultaat in deze korte tijd dat we bezig zijn.[/size][/color][/b]




Groet en dank: Sjaak, FBC CUPS Organisator[/quote]


Hierbij mijn dank aan Sjaak en Jari voor hun actieve rol in het huidige FBC wereldje. Dank mannen!
Plaats reactie