Applaus voor Sjaak!!

Hier kan je gewoon eens met anders managers praten over het spel.
Plaats reactie
kor95
Berichten: 116
Lid geworden op: 14-05-2014 14:17

Applaus voor Sjaak!!

Bericht door kor95 » 17-08-2014 20:22

Hey mede-managers van fbc,

Ik denk dat Sjaak toch wel even een applaus en een bedankje verdient.
Als er 1 iemand de laatste tijd super actief is met het organiseren van dingen voor ons als managers om dit spel leuk te houden voor ons is dat Sjaak wel.
Daarom dit berichtje.
Bedankt Sjaak voor al deze organisatie!
Je verdient het om even in het zonnetje te staan op FBC!
Ik hoop dat je dit nog een hele tijd wilt doen!
Magic
Berichten: 127
Lid geworden op: 10-05-2014 17:49

Bericht door Magic » 17-08-2014 21:44

Sjaak weet dat ik hem heel hoog heb zitten en heel erg waardeer. Dat heb ik hem wel eerder gezegd, maar dan via een pm in-game,

wel fijn, dat dit nu ook algemeen wordt ge-uit.....
lowie karis
Berichten: 46
Lid geworden op: 10-05-2014 15:26

Bericht door lowie karis » 18-08-2014 21:32

Sjaak zet zich al jaren in voor fbc, ondanks zijn ziekte.
Hij verdiend niet alleen een groot applaus en een diepe buiging, maar iets extra's.
Hij benoemde enkele fbc leden tot Legende van fbc, maar hij zelf plus enkele andere verdienen een standbeeld voor hun inzet in dit spel.

Is het niet mogelijk dat deze mensen een speciale afbeelding in hun profiel krijgen??
Hieraan kan men dan ook zien dat dit de mensen zijn die dit spel al jarenlang ondersteunen door dik en dun.
SCToppie
Berichten: 97
Lid geworden op: 28-11-2013 13:24

Bericht door SCToppie » 19-08-2014 01:16

Tuurlijk ben ik het met jullie eens dat Sjaak geweldige dingen doet voor fbc, maar wil er ook bij zeggen dat hij niet de enige is die dat doet en zeker niet van de laatste tijd, nu is dat weer opvallend omdat Sjaak alles overneemt wat betreft de cups maar enige waardering vanuit jullie voor de vorige cups organisatoren lijkt me niet ongeplaatst en daarom wil ik bij deze BonkY en ook Noord in het zonnetje zetten voor hun inzet voor de Cups en nogmaals BonkY voor zijn mooie WK wat die heeft bedacht en uitgevoerd en zonder dit forum die BonkY heeft gemaakt was er helemaal niks meer te melden omdat zoals jullie weten het oude forum onleesbaar is geworden door alle spam. Dit word helaas niet door iedereen gewaardeerd en misplaatste gedachtes worden geuit maar goed die mensen houd je altijd en denk dat het een vorm van jaloezie is. Ik ga hier mijzelf niet in het zonnetje zetten als oud cups organisator en assistent van BonkY ;-) dat laat ik aan anderen over of zij dat vinden en zo niet laat me dat immers koud omdat het gevoel om te stoppen met FBC niet langer pijnlijk is maar een opluchting.
Black hero
Moderator
Berichten: 59
Lid geworden op: 29-11-2013 08:07

Bericht door Black hero » 19-08-2014 08:02

dikke applaus voor Sjaak en voor de andere die zich nu en in het verleden zich hebben ingezet voor de organisaties van de verschillende cups.
kor95
Berichten: 116
Lid geworden op: 14-05-2014 14:17

Bericht door kor95 » 19-08-2014 11:41

[quote="SCToppie"]Tuurlijk ben ik het met jullie eens dat Sjaak geweldige dingen doet voor fbc, maar wil er ook bij zeggen dat hij niet de enige is die dat doet en zeker niet van de laatste tijd, nu is dat weer opvallend omdat Sjaak alles overneemt wat betreft de cups maar enige waardering vanuit jullie voor de vorige cups organisatoren lijkt me niet ongeplaatst en daarom wil ik bij deze BonkY en ook Noord in het zonnetje zetten voor hun inzet voor de Cups en nogmaals BonkY voor zijn mooie WK wat die heeft bedacht en uitgevoerd en zonder dit forum die BonkY heeft gemaakt was er helemaal niks meer te melden omdat zoals jullie weten het oude forum onleesbaar is geworden door alle spam. Dit word helaas niet door iedereen gewaardeerd en misplaatste gedachtes worden geuit maar goed die mensen houd je altijd en denk dat het een vorm van jaloezie is. Ik ga hier mijzelf niet in het zonnetje zetten als oud cups organisator en assistent van BonkY ;-) dat laat ik aan anderen over of zij dat vinden en zo niet laat me dat immers koud omdat het gevoel om te stoppen met FBC niet langer pijnlijk is maar een opluchting.[/quote]

Je hebt zeker gelijk toppie, bonky en Noord verdienen ook zeker een applaus en een bedank voor hun jaren lange inzet.
Plaats reactie