Nieuw

Hier kun je je team voorstellen en presenteren aan de andere spelers van footballcup.nl
Plaats reactie
ChicagoFire
Berichten: 48
Lid geworden op: 10-01-2015 17:27

Nieuw

Bericht door ChicagoFire » 10-01-2015 17:34

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw in het spel en hoop dat jullie me willen helpen om een leuk team te gaan bouwen.
Ik heb inmiddels de tutorial afgerond, dus ik weet wel waar ik in het spel bepaalde dingen kan vinden.
Ik heb het "oude" forum doorgelezen en zodoende hier terecht gekomen.

Ik begrijp dat het spel op zijn retour is, maar hopelijk kunnen we nog een hele tijd blijven spelen en er veel plezier aan beleven.
Daarom lijkt het me ook niet verstandig om credits aan te gaan schaffen, of maak ik het me dan veel te moeilijk?

Ik sta open voor allerlei tips van jullie kant.

Groeten,
RoBo
Chicago Fire Soccer Club
05DS
Berichten: 107
Lid geworden op: 21-05-2014 21:23

Re: Nieuw

Bericht door 05DS » 10-01-2015 17:39

[quote="ChicagoFire"]Hallo allemaal,

Ik ben nieuw in het spel en hoop dat jullie me willen helpen om een leuk team te gaan bouwen.
Ik heb inmiddels de tutorial afgerond, dus ik weet wel waar ik in het spel bepaalde dingen kan vinden.
Ik heb het "oude" forum doorgelezen en zodoende hier terecht gekomen.

Ik begrijp dat het spel op zijn retour is, maar hopelijk kunnen we nog een hele tijd blijven spelen en er veel plezier aan beleven.
Daarom lijkt het me ook niet verstandig om credits aan te gaan schaffen, of maak ik het me dan veel te moeilijk?

Ik sta open voor allerlei tips van jullie kant.

Groeten,
RoBo
Chicago Fire Football Club[/quote]

Hey RoBo,

Welkom bij FBC. Ik zou als ik jou was geen credits meer kopen.
Als ik in ieder geval een tip mag geven, zal ik je spelers laten trainen via: http://pdfcast.org/pdf/fbc-training

Daarnaast denk ik trouwens dat je elftal Chicago Fire Soccer Club is en dus niet Chicago Fire Football Club. Ik heb namelijk net wat vriendschappelijke wedstrijden geaccepteerd;)

Good luck en have fun!

The Power
ChicagoFire
Berichten: 48
Lid geworden op: 10-01-2015 17:27

Re: Nieuw

Bericht door ChicagoFire » 10-01-2015 17:42

[quote="05DS"][quote="ChicagoFire"]Hallo allemaal,

Ik ben nieuw in het spel en hoop dat jullie me willen helpen om een leuk team te gaan bouwen.
Ik heb inmiddels de tutorial afgerond, dus ik weet wel waar ik in het spel bepaalde dingen kan vinden.
Ik heb het "oude" forum doorgelezen en zodoende hier terecht gekomen.

Ik begrijp dat het spel op zijn retour is, maar hopelijk kunnen we nog een hele tijd blijven spelen en er veel plezier aan beleven.
Daarom lijkt het me ook niet verstandig om credits aan te gaan schaffen, of maak ik het me dan veel te moeilijk?

Ik sta open voor allerlei tips van jullie kant.

Groeten,
RoBo
Chicago Fire Football Club[/quote]

Hey RoBo,

Welkom bij FBC. Ik zou als ik jou was geen credits meer kopen.
Als ik in ieder geval een tip mag geven, zal ik je spelers laten trainen via: http://pdfcast.org/pdf/fbc-training

Daarnaast denk ik trouwens dat je elftal Chicago Fire Soccer Club is en dus niet Chicago Fire Football Club. Ik heb namelijk net wat vriendschappelijke wedstrijden geaccepteerd;)

Good luck en have fun!

The Power[/quote]

Haha je hebt helemaal gelijk over de naam :oops:
Ik heb het al veranderd om verwarring te voorkomen.
Bedankt voor de wedstrijden en je correctie :D
ChicagoFire
Berichten: 48
Lid geworden op: 10-01-2015 17:27

Bericht door ChicagoFire » 11-01-2015 16:09

@The Power,, ik heb dat schema even bekeken, maar kun je me uitleggen hoe dat precies werkt?
05DS
Berichten: 107
Lid geworden op: 21-05-2014 21:23

Bericht door 05DS » 12-01-2015 20:52

[quote="ChicagoFire"]@The Power,, ik heb dat schema even bekeken, maar kun je me uitleggen hoe dat precies werkt?[/quote]

Zekers. Vooraan zie je de afkortingen van de posities. Achter elke positie zie je getallen staan. Hoe hoger het getal, hoe beter de speler traint.

Voorbeeld bij GK (goalkeeper):
2 scores van 2,5: Doelverdediging en balvast (dus als eerste trainen)
2 scores van 1: fitness (dit train je als derde)

Dus hoe hoger het getal, hoe beter je spelers trainen! :)
ChicagoFire
Berichten: 48
Lid geworden op: 10-01-2015 17:27

Bericht door ChicagoFire » 13-01-2015 22:13

[quote="05DS"][quote="ChicagoFire"]@The Power,, ik heb dat schema even bekeken, maar kun je me uitleggen hoe dat precies werkt?[/quote]

Zekers. Vooraan zie je de afkortingen van de posities. Achter elke positie zie je getallen staan. Hoe hoger het getal, hoe beter de speler traint.

Voorbeeld bij GK (goalkeeper):
2 scores van 2,5: Doelverdediging en balvast (dus als eerste trainen)
2 scores van 1: fitness (dit train je als derde)

Dus hoe hoger het getal, hoe beter je spelers trainen! :)[/quote]

Thanx,
Hoelang moet ik doorgaan met trainen van een onderdeel?
Kan nu nog geen verschillende groepen trainen, daarom train ik voorlopig alles op fitness.
05DS
Berichten: 107
Lid geworden op: 21-05-2014 21:23

Bericht door 05DS » 13-01-2015 22:38

[quote="ChicagoFire"][quote="05DS"][quote="ChicagoFire"]@The Power,, ik heb dat schema even bekeken, maar kun je me uitleggen hoe dat precies werkt?[/quote]

Zekers. Vooraan zie je de afkortingen van de posities. Achter elke positie zie je getallen staan. Hoe hoger het getal, hoe beter de speler traint.

Voorbeeld bij GK (goalkeeper):
2 scores van 2,5: Doelverdediging en balvast (dus als eerste trainen)
2 scores van 1: fitness (dit train je als derde)

Dus hoe hoger het getal, hoe beter je spelers trainen! :)[/quote]

Thanx,
Hoelang moet ik doorgaan met trainen van een onderdeel?
Kan nu nog geen verschillende groepen trainen, daarom train ik voorlopig alles op fitness.[/quote]

Juiste keuze;). Trainen gaat door tot 990. Wanneer je deze hoogte haalt wordt hij rood weergegeven bij je speler prestatie.
Dus dan moet je overschakelen naar het volgende onderdeel!
casimir1981
Berichten: 39
Lid geworden op: 08-06-2014 21:32

Bericht door casimir1981 » 14-01-2015 18:32

Welkom ChicagoFire.
Succes in het spel en je mag me altijd wat vragen. Het liefste door berichtje in het spel zelf, aangezien ik daar wel elke dag inlog en op het forum niet altijd. Zal je uitnodigen voor vriendschappelijke wedstrijden, zodat je geld kunt verdienen.

Groeten VV the Gunners
Plaats reactie