BLIJF AUB FBC SPELEN

Plaats hier al het nieuws, en overige berichten die niet direct met Footballcup te maken hebben.
Plaats reactie
holtie
Berichten: 169
Lid geworden op: 14-05-2014 13:42

BLIJF AUB FBC SPELEN

Bericht door holtie » 31-07-2014 19:50

medemanagers,

Helaas heb ik gisteren te horen gekregen dat de beste speler van dit moment ook alweer heeft besloten om te stoppen met FBC.

Ik wil dan ook dit topic openen om ten eerste te proberen BONKY te overtuigen om te blijven spelen.
Maar ook omdat ik wil dat iedereen dit spel blijft spelen.

Dit spel is alleen maar leuk als er heel veel spelers het spel spelen en als de toppers het spel blijven spelen.
Ik hoop dan ook dat we degene die nog niet helemaal zijn gestopt kunnen overtuigen om te blijven.

al blijft dit natuurlijk altijd een beslissing die ze zelf moeten nemen omtrent hun privé situatie.

groeten holtie
Raoul51099
Moderator
Berichten: 31
Lid geworden op: 05-07-2014 12:08

Bericht door Raoul51099 » 06-08-2014 13:26

Ik ben het met je eens holtie! Bonky moet blijven. Als alle toppers weggaan wordt de eredivisie steeds zwakker. Het bereiken van de eredivisie wordt dan ook steeds makkelijker omdat het niveau omlaag gaat. Je moet een doel hebben in dit spel, mijn doel is om ooit de toppers van nu te verslaan. Dit gaat even duren maar dat ik juist leuk! Ik ben nog een kleine club maar van de toppers moet je het leren. Ik heb al van verschillende teams advies gekregen over wat ik heb beste kan doen op een laag niveau. Als er geen topspelers zijn om het aan te vragen zullen we nooit meer echt goede spelers hebben op fbc. Bonky moet dus blijven net als alle anderen!
SCToppie
Berichten: 97
Lid geworden op: 28-11-2013 13:24

Bericht door SCToppie » 06-08-2014 15:09

Begrijp hier deze reacties wel maar soms is het de tijd om te stoppen en dan praat ik wel voor mezelf. Het spel is niet meer zo leuk als ik het vond toen ik begon. Er is geen support meer en daardoor krijgen we geen updates meer voor meer uitdaging . Daarbij komt dat veel spelers stoppen en er weinig aanvulling komt vanuit de 4e klasse en in mijn geval houd het dan wel een beetje op, maar ik wens iedereen die blijft heel veel plezier nog en hoop voor jullie dat er iets gaat veranderen.
Raoul51099
Moderator
Berichten: 31
Lid geworden op: 05-07-2014 12:08

Bericht door Raoul51099 » 06-08-2014 16:39

[quote="SCToppie"]Begrijp hier deze reacties wel maar soms is het de tijd om te stoppen en dan praat ik wel voor mezelf. Het spel is niet meer zo leuk als ik het vond toen ik begon. Er is geen support meer en daardoor krijgen we geen updates meer voor meer uitdaging . Daarbij komt dat veel spelers stoppen en er weinig aanvulling komt vanuit de 4e klasse en in mijn geval houd het dan wel een beetje op, maar ik wens iedereen die blijft heel veel plezier nog en hoop voor jullie dat er iets gaat veranderen.[/quote]

Jammer kirby, je was een topspeler met veel overwinningen. Succes in rl.
havar
Berichten: 36
Lid geworden op: 04-09-2014 10:36

Bericht door havar » 15-09-2014 23:26

Ik ben aan een come back begonnen holtie... Zal nog effe duren, maar ik ga niet stoppen. Hoewel ook ik dat heb overwogen.

Sowieso, ga ik niet weg zolang ik geld op de bank heb.
Wellicht herstart ik ook weer in Hongarije, daar is het team helemaal kapot...

En nou maar hopen dat er geen crash-bug in komt... Die niet kan worden opgelost.
Net als in Engeland..
SCToppie
Berichten: 97
Lid geworden op: 28-11-2013 13:24

Bericht door SCToppie » 17-09-2014 12:16

Succes Havar , ik ga nu mijn laatste seizoen in dus die gouden schaal zal ik niet winnen maar dat maakt niet zoveel uit, kan toch niet alles meer winnen ook al zou ik door gaan, de grote toernooien van fbc zelf zijn er niet meer.

Heel veel succes, hebben leuke wedstrijdjes gespeeld tegen elkaar en samen met Bonky toch leuke tijd gehad.
havar
Berichten: 36
Lid geworden op: 04-09-2014 10:36

Bericht door havar » 05-10-2014 12:32

Tja Bonky en SCToppie...

We hebben jaren als de 3 musketiers FBC onveilig gemaakt, samen de elite van Toen het vuur succesvol aan de schenen gelegd...
Clans gestart, toernooien gedraaid... en vaak tot in de kleine uurtjes op de chat nonsens uitgekraamd...

Waren de mooiste tijden van mij inmiddels ook al vrij lange FBC carrière..
Wie weet komen we elkaar nog eens tegen..... !!!

The end... of an era.. !!!

Kirby... Bedankt vent, het was Top(pie)
En Bonks.... ALAAAAAAAAAF !!

havar
Plaats reactie